Wilkołak - Caern Biała Sowa
[ Niezależne forum poświęcone grze RPG firmy White Wolf - Wilkołak Apokalipsa ]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna
->
Księga Teurga II
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
UWAGA !!!
----------------
NOWE FORUM
STRONA INTERNETOWA
Ogólne
----------------
Księżycowy Most
Chat
----------------
Regulamin
Zasady Walki
Caern Białej Sowy
Ogniska Dyskusyjne
----------------
Wilkołak Apokalipsa
Wilkołak Mroczne Wieki
Wampir Maskarada
Sesje
----------------
Las Przygód
Księga Zapisów
Kroniki Archiwalne
Dzienniki Dziejów
Zapomniane Opowieści
Galeria Sztuki
----------------
Arty
Zapiski
Tomiki
Muzyka
Offtopic
----------------
Drzewo Życzeń i Zażaleń
Dzban Fianna
Polana Zabaw
Kartki z Życzeniami
Kamień Wiedzy
Księgi Wiedzy
----------------
Księga Dusz
Księga Teurga I
Księga Teurga II
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jessica
Wysłany: Pią 17:09, 08 Gru 2006
Temat postu: Fetysze - 1 Poziom
Fetysz to przedmiot rzadki i cenny, zawierający esencję ducha. Duch ten jest przykuty do fetysza i można go wezwać, aby wykonał jakieś zadanie dla właściciela przedmiotu. Konkretne zdolności zależą od rodzaju ducha, który został przykuty do fetysza. Fetysze pierwszego poziomu
(cecha pozycji
Fetysz: 1
)
nie należą do najpotężniejszych, ale mimo wszystko oferują ciekawe moce.
Flet Harmonii
(Gnoza 5)
Opis:
Jest to niewielki flet wykonany z drewna białego orzechowca z przywiązanymi do niego wieloma niewielkimi piórami. Po uaktywnieniu i zagraniu na nim (wymaga to testu Występów Publicznych), flet wydaje z siebie pełną harmonii melodię. Wszystkie agresywne istoty, które je słyszą, muszą wykonać udany test Szału, albo zaprzestają walki. Jeśli zostaną zaatakowane, mogą się bronić, ale nie są w stanie podjąć żadnego agresywnego działania ze swej strony.
Duch:
Pokoju, Spokoju, Wody i Ptaka.
Łzy Gai
(Gnoza 4)
Opis:
Jest to kryształowy klejnot, dzięki któremu można wykryć ból Gai. Po uaktywnieniu roni on słone łzy w pobliżu siedzisk Żmija. Fetysz może być wykorzystywany do wykrywania działalności Plugawca w miejscach, gdzie zepsucie nie jest jeszcze widoczne.
Duch:
każdy Gai
Dzwonki Deszczu
(Gnoza 6)
Opis:
Ten fetysz składa się ze sznura małych dzwoneczków. Na ogół obwiązuje się go wokół szyi, nadgarstka lub kostki; Dzieci Gai znane są z przytraczania go do kija lub laski podróżnej (może to zwiększyć efektywność fetyszu). Dzwonki nie wydadzą żadnego dźwięku dopóki fetysz nie zostanie uaktywniony. Kiedy to nastąpi, powietrze wypełnia delikatne dzwonienie, przypominające szum źródełka. W chwilę później fetysz wywoła umiarkowane opady deszczu (tylko pod gołym niebem), które potrwają jedną scenę. Można skorzystać z tej mocy trzy razy, po czym dzwonki należy wystawić na działanie naturalnego deszczu, gdyż w ten sposób przedmiot naładuje się nową mocą.
Duch:
Wody
Księżycowy Zegar
(Gnoza 4)
Opis:
Ten prosty zegarek noszony na ręku wyświetla fazy księżyca i nie trzeba go ustawiać. Podaje także, czy księżyc zmierza do pełni czy do nowiu. Ponadto zegarek może ujawnić patronat napotkanej osoby (wymagany test aktywacji).
Duch:
Lune
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin