Wilkołak - Caern Biała Sowa
[ Niezależne forum poświęcone grze RPG firmy White Wolf - Wilkołak Apokalipsa ]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna
->
Caern Białej Sowy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
UWAGA !!!
----------------
NOWE FORUM
STRONA INTERNETOWA
Ogólne
----------------
Księżycowy Most
Chat
----------------
Regulamin
Zasady Walki
Caern Białej Sowy
Ogniska Dyskusyjne
----------------
Wilkołak Apokalipsa
Wilkołak Mroczne Wieki
Wampir Maskarada
Sesje
----------------
Las Przygód
Księga Zapisów
Kroniki Archiwalne
Dzienniki Dziejów
Zapomniane Opowieści
Galeria Sztuki
----------------
Arty
Zapiski
Tomiki
Muzyka
Offtopic
----------------
Drzewo Życzeń i Zażaleń
Dzban Fianna
Polana Zabaw
Kartki z Życzeniami
Kamień Wiedzy
Księgi Wiedzy
----------------
Księga Dusz
Księga Teurga I
Księga Teurga II
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Matthew
Wysłany: Nie 22:04, 26 Lis 2006
Temat postu:
]
Imię:
Matthew Brown "Alret Prawdy" (Matthew Marek Dealling-Tarszewski)
Plemię:
Tubylcy Betonu
Patronat:
Filodoks
Rasa:
Homid
Ranga:
Cliath
Totem:
Karaluch
Natura:
Powiernik
Postawa:
Sędzia/Samotnik
Wiek:
24 lata
Waga/Wzrost:
75,5kg/189,5cm
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła: 1
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 2
Społeczne:
Charyzma: 4
Oddziaływanie: 3
Wygląd: 3
Umysłowe:
Percepcja: 2
Inteligencja: 3
Spryt: 3
Zdolności:
Talenty:
Bójka: 1
Empatia: 3
Uniki: 1
Wysportowanie: 1
Umiejętności:
Autorytet: 2
Broń Palna: 1
Etykieta: 1
Naprawa: 2
Prowadzenie Pojazdów: 2
Walka Wręcz: 1
Wiedza:
Komputery: 4
Lingwistyka: 2 (Język Angielski, Język Hiszpański)
Nauka: 2
Obrzędy: 1
Śledztwo: 2
Zagadki: 2
Szał:
3
Gnoza:
6
Siła Woli:
8
Dary:
- Perswazja
- Prawda Gai
- Kontrolowanie Prostych Urządzeń
Cechy Pozycji:
Mienie: 3
Fetysz: 2
Fetysz:
Fala Fałszywej Energii
(Gnoza 7)
Jest to karta kredytowa (srebrna z czarnym piktogramem TB w prawym górnym rogu oraz łbem wyjącego wilka), która wywołuje niesamowity przepływ energii przez urządzenie, paląc bezpieczniki, wyzwalając wyłączniki oraz spalając okablowanie nie zabezpieczonego sprzętu. Należy dotknąć maszyny kartą i wykonać test Gnozy fetyszu (stopień trudności zależy od wytrzymałości urządzenia: komputery - 6, urządzenia wojskowe - 9). Jeżeli można włożyć kartę w slot, wówczas stopień trudności jest o jeden mniejszy; karta wyskoczy automatycznie.
Ekwipunek:
- czarna walizka ze "srebrnym" piktogramem TB przy zamku
- laptop Alienwere Area 51 M7700
- palmtop ACER N50
- komórka Motorola MS600
- mp4
- portfel z dokumentami, gotówką, kartami płatniczymi (w tym Fetysz), itp.
- metalowe pudełko z wizytówkami
- samochód służbowy Mercedes Benz CLS 500
- samochód prywatny BMW Z9 Cabriolet
Historia Postaci:
Urodzony w Polsce i wychowywany w przeciętnej warszawskiej rodzinie przez ojca Daniela. Jego matka Alice była amerykanką, która podróżując po Europie zakochała się podczas targów firm komputerowych w przedstawicielu D. Tarszewskim. Pozornie cicha, spokojna sekretarka znanej amerykańskiej korporacji, była wilkołaczycą. Z tego powodu upozorowała swoją śmierć i zniknęła z życia męża, zostawiając mu syna. W chwili zbliżającej się przemiany, wróciła po syna zabierając go do firmy kontrolowanej przez Garou, gdzie już pozostał i oddał się pracy. Szybko zdobył zaufanie oraz wysokie stanowisko, wszystko zawdzięczając swoim umiejętnościom i poświęceniu dla przedsiębiorstwa. Wiedzie spokojne, raczej samotne życie w domku na obrzeżach polskiej stolicy. Ponieważ jest dobrym mediatorem, zarząd firmy często wysyła go w delegacje dyplomatyczne oficjalne, jako dyrektor lub "specjalne", jako Garou. Nie jest wymagający i do szczęścia potrzeba mu bardzo niewiele.
Wygląd:
Młody, dobrze zbudowany i przystojny mężczyzna z dłuższymi, ciemnymi włosami oraz lekkim zarostem; o śniadej cerze i głębokich, brązowych oczach. Zawsze elegancki, kulturalny i uprzejmy, choć małomówny. Ubrany przeważnie w jednobarwną marynarkę i spodnie w kant, kontrastującymi z koszulą. Kolorystyka jego ubioru to głównie czerń w połączeniu z bielą, granatem lub bordo. Rzadko można go zobaczyć w zwykłym T-shirt'cie i dżinsach, które nosi najwyżej w domu. Bardzo często dodatkami do stroju są ciemne okulary, imitująca srebro biżuteria (sygnet lub grubszy łańcuszek) oraz oczywiście wyposażenie techniczne (laptop, palmtop, itd.).
Matt
Lupus "Alret Prawdy"
Zerdicus
Wysłany: Nie 19:34, 26 Lis 2006
Temat postu:
Obrazek:
Imię:
Zerdicus "Walczący pod Osłona Nocy"
Rasa:
Lupus
Plemię:
Gnatożuj
Patronat:
Ahroun
Ranga:
Ronin
Totem:
Szczur
Natura:
Męczennik
Postawa:
Ekscentryk
Wiek:
20
Waga/Wzrost:
80 / 190
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła: 3
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 2
Społeczne:
Charyzma: 1
Oddziaływanie: 1
Wygląd: 4
Umysłowe:
Percepcja: 4
Inteligencja: 1
Spryt: 3
Zdolności:
Talenty:
Bójka: 1
Cwaniactwo:
Czujność: 3
Ekspresja:
Empatia: 1
Pierwotne instynkty: 3
Przebiegłość: 2
Uniki: 3
Wysportowanie: 3
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń Palna:
Etykieta: 1
Jeździectwo:
Krycie się 2
Łucznictwo:
Poskramianie zwierząt: 3
Prowadzenie Pojazdów:
Rzemiosło:
Sztuka przetrwania
Walka wręcz: 5
Występy publiczne:
Wiedza:
Komputery:
Lingwistyka: 1 (łacina)
Medycyna:
Nauka: 1
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Obrzędy: 1
Śledztwo:
Zagadki:
Zielarstwo: 3
Szał: 5
Gnoza: 5
Siła Woli: 4
Dary:
Wyostrzone Zmysły, Stalowe Pazury, Gotowanie
Cechy Pozycji:
fetysze 3, rytuały 2
Zalety:
Niepodatny na srebro (7)
Wady
: Znamię Wilka (2, żółte oczy)
Ekwipunek:
- plecak kostka
- Kieł
- zioła
- jedzenie
Wygląd: Chłopak w wieku około 20 lat, 190cm wzrostu, 80kg wagi, dobrze zbudowany, posiada przenikliwe żółte oczy, włosy ma krótkie gęste i czarne jak smoła, ubrany prawie zawsze w to samo czyli biała koszula, podarte jeansy, stare zniszczone glany i szary sweter. Wygląda jak wojownik jednak jest wyluzowany wszystko mu zwisa i taką zazwyczaj ma minę.
Lupus: Zerdicus "Walczący pod Osłona Nocy"
Isabelle
Wysłany: Sob 17:52, 11 Lis 2006
Temat postu: Karta Isabelle Rawrave
Imię:
Isabelle Rawrave "Płonąca Czarnym Gniewem"
Rasa:
Homid
Plemię:
Czarne Furie
Patronat:
Ahroun
Ranga:
szczenie
Wiek:
18
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
3
Zręczność:
4
Wytrzymałość:
3
Społeczne:
Charyzma:
1
Odziaływanie:
2
Wygląd:
3
Umysłowe:
Percepcja:
3
Inteligencja:
2
Spryt:
3
Zdolności:
Talenty:
Bójka:
3
Czujność:
3
Przebiegłość:
1
Uniki:
3
Wysportowanie:
2
Zastraszanie:
1
Umiejętności:
Broń Palna:
3
Krycie się:
2
Prowadzenie Pojazdów:
1
Sztuka przetrwania:
1
Walka wręcz:
2
Wiedza:
Komputery:
1
Lingwistyka:
1
(J. angielski)
Medycyna:
1
Śledztwo:
2
Szał:
5
Gnoza:
6
Siła Woli:
8
Dary:
# Woń Człowieka
# Wyostrzone Zmysły
# Powalający Dotyk
Cechy Pozycji:
Czystość Rasy:
1
Mienie:
2
Kontakty:
2
Ekwipunek:
- Plecak
- broń Colt Double Eagle
- broń Desert Eagle
- broń Baretta
- komórka Samsung D800
- samochód Jeep
- dokumenty, karty płatnicze, itp.
Wygląd:
Ubrana zawsze wygodnie, w stylu wojskowym. Najczęściej bojówki (barwy moro, ciemozielone, brązowe, czarne, itp.), bluzki obcisłe proste (białe podkoszulki, brązowe, czarne, zielone i nne ciemne barwy), bluzy lub również w ciemnych odcieniach, buty trapery lub wojskowe glany. W zimie nosi prosty płaszcz w brązie. Podczas ćwieczeń można ją zobaczyć w dresach. Ciemne włosy splecione przeważnie w warkocz, czasem tylko rozpuszczone lub w kitku. Jest dość wysoka i zawsze pewna siebie. Jej uśmiech czasem wydawać może się szyderczy i nieprzyjemny. Nie maluje się, ani nie używa perfum na codzień, raczej stara się używać bezwonnych antyperspirantów. Często patrząc na nią można odnieść wrażenie, że jest osobą zamkniętą, nieprzyjemną i odpychająco zarozumiałą.
Lupus
"Płonąca Czarnym Gniewem" :
Jessica
Wysłany: Sob 17:33, 11 Lis 2006
Temat postu: Karta Jessici Light
Imię:
Jessica "Srebrne Serce" Light
Rasa:
Homid
Plemię:
Dzieci Gai
Patronat:
Teurg
Ranga:
Cliath
Totem:
Sowa
Wiek:
20 lat
Wzrost:
168cm
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
1
Zręczność:
2
Wytrzymałość:
3
Społeczne:
Charyzma:
3
Oddziaływanie:
3
Wygląd:
4
Umysłowe:
Percepcja:
3
Inteligencja:
2
Spryt:
3
Zdolności:
Talenty:
Bójka:
1
Czujność:
2
Ekspresja:
1
Empatia:
2
Uniki:
2
Wysportowanie:
1
Zastraszanie:
Umiejętności:
Broń Palna:
2
Krycie się:
1
Poskramianie zwierząt:
2
Prowadzenie Pojazdów:
1
Wiedza:
Komputery:
1
Medycyna:
3
Nauka:
2
Okultyzm:
3
Obrzędy:
3
Zagadki:
1
Szał:
3
Gnoza:
7
Siła Woli:
6
Dary:
- Matczyny Dotyk
- Woń Człowieka
- Mowa Duchów
- Wyczucie Żmija
- Stworzenie Żywiołu
Cechy Pozycji:
- Rytuały: 4
- Mienie: 2
- Czystość Rasy: 2
- Fetysz: 1
- Pamięć Przodków: 1
Ekwipunek:
- Naszyjnik
- 2 Glock
- Komórka
- Samochód
- Zdjęcie
- Dokumenty, karty płatnicze, itd.
Wygląd:
Jessica jest średniego wzrostu, szczupła dziewczyną. Długie czarne włosy z jednym siwym pasemkiem często ma związane w kitka lub rozpuszczone. Cerę ma delikatną i dość bladą, oczy szare, momentami wydawać się może, że są srebrne. Nosi wygodne ciuchy, przylegajace do ciala T-shirty, dżinsy albo spodnie z materiału z rozszerzanymi nogawkami, rozpinane sweterki lub dżinsowa kurtkę. Gdy jest zimno ma długi skórzany płaszcz i kozaki na wyższym, szerokim obcasie. Nigdy nie rozstaje się z bronią. Rzadko sie maluje, jeśli już to bardzo delikatnie w odcieniach srebra, bieli, brązu lub delikatnego różu.
Lupus
Jessica
Biała Sowa
Wysłany: Sob 17:02, 11 Lis 2006
Temat postu: Karty Postaci
Ten temat poświęcony jest wyłącznie na Karty Postaci osób grających na chacie "CaernBS". Prosi się o dodawanie Kart osób odwiedzających chat często i biorących udział w wydarzeniach wymagających poznania kart przez MG. Poniżej podamy wzory kart, jednak wypełnianie ich jest zależne od Gracza. Informacje, które nie mają być ogólno dostępne pomijamy i podajemy uzupełnienie karty MG na jego maila. Historie postaci także mogą być ograniczone lub nieporuszone, ponieważ milej gra się poznając osoby w trakcie gry. Prosimy o dodawanie i uatualnianie wyglądu postaci jak i jego cech. Życzymy miłej zabawy.
Przykład Karty Garou:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Rasa:
Plemię:
Patronat:
Ranga:
Totem:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Zdolności:
Talenty:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Ekspresja:
Empatia:
Pierwotne instynkty:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń Palna:
Etykieta:
Jeździectwo:
Krycie się
Łucznictwo:
Poskramianie zwierząt:
Prowadzenie Pojazdów:
Rzemiosło:
Sztuka przetrwania
Walka wręcz:
Występy publiczne:
Wiedza:
Komputery:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Obrzędy:
Śledztwo:
Zagadki:
Szał:
Gnoza:
Siła Woli:
Dary:
Cechy Pozycji:
Zalety:
Wady:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
(słowny opis)
Przykład Karty Wampira:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Klan:
Pokolenie:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Z
dolności:
Talenty:
Autorytet:
Bójka:
Czujność:
Ekspresja:
Empatia:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Znajomość Półświatka:
Umiejętności:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się:
Oswajanie:
Prowadzenie:
Rzemiosło:
Sztuka Przetrwania:
Walka Wręcz:
Występy Publiczne:
Zabezpieczenia:
Wiedza:
Finanse:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:
Wykształcenie:
Człowieczeństwo/Ścieżka:
Poziom Krwi:
Siła Woli:
Charakter:
Sumienie/Osąd:
Samokontrola/Instynkt:
Odwaga:
Dyscypliny:
Pozycja:
Zalety:
Wady:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
(slowny opis)
Przykład Karty Maga:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Tradycja:
Kabała:
Esencja:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Zdolności:
Talenty:
Bójka:
Czujność:
Ekspresja:
Instruktaż:
Intuicja:
Przebiegłość:
Świadomość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Badania:
Broń Palna:
Do:
Etykieta:
Krycie się:
Medytacja:
Prowadzenie:
Sztuka Przetrwania:
Technologia:
Walka Wręcz:
Wiedza:
Informatyka::
Kosmologia:
Kultury:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Prawo:
Śledztwo:
Zagadki:
Znajomość:
Sfery:
Czas:
Duch:
Entropia:
Korespondencja:
Materia:
Pierwsza:
Siły:
Umysł:
Życie:
Siła Woli:
Arete:
Kwintesencja:
Paradoks:
Cechy Pozycji:
Zalety:
Wady:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
(słowny opis)
Przykład Karty Śmiertelnika:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Zdolności:
Talenty:
Autorytet:
Bójka:
Czujność:
Cwaniactwo:
Empatia:
Ekspresja:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się:
Poskramianie zwierząt:
Rzemiosło:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz:
Występy Publiczne:
Wiedza:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:
Zagadki:
Człowieczeństwo:
Siła Woli:
Charakter:
Sumienie:
Samokontrola:
Odwaga:
Pozycja:
Zalety:
Wady:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
(słowny opis)
Uwaga: Wszelkie pominięte w przykładach cechy należy dodać zgodnie ze swoją kartą. Przepraszamy za brak niektórych punktów.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin